piątek, 11 grudnia 2015

Wymiana. Książki na...? No właśnie.

  Witajcie :)

  Jako że będę wkrótce w Polsce, przez całe 3 tygodnie, chciałabym ubić tam jak największy interes. Nie wiem kiedy znów nadarzy się okazja, aby ten kraj odwiedzić. Może dopiero za dwa lata...?

  To nie jest jednak temat tego postu. Otóż, chciałabym pozbyć się kilku książek, aby zrobić miejsce nowym. Ci, którzy mieszkają w bloku, zrozumieją mnie, w mieszkaniu zawsze jest mało miejsca na wszystko. Nie chcę jednak tych książek sprzedawać, a wymienić. I tu pojawia się kolejna dziwna rzecz. Chcę je wymienić nie na inne książki, a za karteczki kolekcjonerskie do segregatora bądź Pokemon tazo.

  Karteczki kolekcjonuję odkąd pamiętam. Są ogromną częścią mojego szczęśliwego dzieciństwa i nie pozwalam im odejść, pomimo tego, że dzieckiem już nie jestem. Posiadam już ich kilka. O TU można je zobaczyć. Poświęciłam im osobny blog. Poszukuję tych najstarszych, więc jeśli ktoś ma je upchnięte głęboko na strychu, zapomniane, ja chętnie przygarnę i podaruję również coś w zamian.

  Pokemon tazo. No cóż... ostatnio włączyła mi się nowa faza. Na nie właśnie. Kiedyś posiadałam wielką kolekcję tych krążków. Były tematem wielu przerw lekcyjnych i sporów o wymianę. Pragnę znów rozpocząć ich kolekcjonowanie, bo wiem, że gdzieś tam, u kogoś są.

  Książki pochodzą z mojej prywatnej kolekcji, niektóre z nich są oznaczone pieczątką z moim imieniem i nazwiskiem. Mam nadzieję jednak, że nie będzie to problemem, ponieważ nie przeszkadza to w czytaniu. Stempel wygląda o tak:


  Mój e-mail: esperanza4126@gmail.com
  Bądź drugi e-mail: kinga.kaminska.1994@poczta.pl
  Jak kto woli :) Będę przeszczęśliwa jeśli komuś będzie odpowiadała taka wymiana :D Jeśli mogłabym Was prosić, to udostępnijcie proszę ten post, niech się rozejdzie. Będzie prześwietnie i superaśnie :) Gdy dotrę do Polski będzie więcej książek do dyspozycji, ponieważ wiele tam zostało.

Stephen King - "Desperacja". Rok wydania: 2013. Wydanie kieszonkowe. Wydawnictwo: Albatros

Pierdomenico Baccalario - "CYBORIA. Przebudzenie Galena". Rok wydania: 2011. Wydawnictwo: Firma Księgarska Olesiejuk

Jeaniene Frost - "W pół drogi do grobu". Rok wydania: 2011. Wydawnictwo: MAG

Elizabeth Rudnick - "Czarownica. Prawdziwa historia Diaboliny". Rok wydania: 2014. Wydawnictwo: Dream Books


Diana Palmer, Debbie Macomber, Judith Duncan - "Dla Ciebie, Mamo". Rok wydania: 1994. Wydawnictwo: Harlequin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :)
Będzie mi miło, gdy odwiedzając tę stronę, zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Pozdrawiam,
Crystal