niedziela, 4 października 2015

#3 Buszując w eterze

  Witajcie dziś, w ten dosyć chłodny wieczór. Przychodzę do Was z garstką kilku ciekawych 'czegoś', czego nie da się dopasować do jednej kategorii. Bo czasem znajdują się tu tylko zdjęcia, czasem tylko linki, ale czasem wrzucam też i filmiki, które ujęły mnie, rozśmieszyły bądź po prostu cieszą moje oczy. 

1. Na początek kilka zdjęć, które uświadamiają mi czasem, że inteligencja ludzka nigdy do końca nie zostanie zbadana. Czyli 26 błędów projektantów, które przyprawiają mnie o śmiech.

2. Coś dla starszych, nie tak starych. Czy rozpoznasz kultowe programy telewizyjne PRL-u po kadrze?

3. Garść kolejnych informacji o Hogwarcie, czyli czego to internauci już nie wymyślą. Nie tylko Hogwart - J.K. Rowling o innej szkole dla czarodziejów

4. Oraz coś, co mnie zaciekawiło ogromnie. 11 powieści, które przeraziły Stephena Kinga. Swoją drogą, czyż to nie dziwne, że ludzie tworzący grozę i z grozy żyjący, czegoś mogą się bać na tej planecie?

5. I na koniec coś, co również mnie rozbawiło. Czy w zwykłym życiu nie ma dużej woli przypadku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :)
Będzie mi miło, gdy odwiedzając tę stronę, zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Pozdrawiam,
Crystal