poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Taniec serc - Barbara Cartland


tytuł:                            Taniec serc
autor:                           Barbara Cartland
posiadam skąd:            na komputerze
posiadam od:                -
przeczytana:                
tytuł oryginału:              „The Walz of Hearts”
data wydania: pierw.:  
                     polsk.:    1993
wydawnictwo:               Amber
tłumaczenie:                Judyta Rolke
liczba stron:                 144
ISBN:                          978-83-7082-095-4
kategoria:                    romans
moja ocena:                 7/10
seria:                           Najpiękniejsze miłości t.32/185



Wydawnictwo: Amber








ZAWARTOŚĆ ZBIORU
„Taniec serc”

OPIS
  Kiedy pierwszy raz odwiedzałam Wiedeń, rozkochałam się w ogrodach Heunriger Wine; rozbrzmiewały zawsze muzyką. Wspominam o nich w tej powieści, którą napisałam zafascynowana i katedrą św. Stefana, i eleganckimi manierami Austriaków.

FRAGMENTY

MOJA OPINIA