niedziela, 6 grudnia 2015

#4 Buszując w eterze

  Witam Was w dzisiejszy niedzielny wieczór. Jak Wam mija? Co czytacie ciekawego? A może coś oglądacie? Jeśli nie, to chciałabym Wam pokazać kilka filmików i nie nowości, odnalezionych w Internecie. Oto one:


  1. Na pierwszym miejscu plasuje się zestawienie 7 polskich powieści fantastycznych tylko dla dorosłych. Sam tytuł sprawił, że tę stronę odwiedziłam. :)

  2. Miejsce drugie dziś zajmuje mężczyzna, który włada 9 językami. Ja ma problem z 3. Nie wyobrażam sobie, jaki problem ma on... Ale na pewno wielki szacunek mu się należy. Jego zdolności i zaparcie jest godne uwagi.

  3. A teraz coś, o czym czasem myślę, że nic mnie już nie zdziwi. A jednak... czyli papierowa Szkoła Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie

  4. I coś zupełnie z książkami niezwiązanego lecz pomysłowego. Chciałabym mieć tyle samozaparcia w sobie, aby móc wykonać choć kilka z tych rzeczy. Czyli 20 kreatywnych pomysłów na wykorzystanie plastykowych przedmiotów

  5. Ostatnią przedstawianą przeze mnie pozycją będzie filmik o bardzo interesującym zawodzie. Ten człowiek wie jak pięknie można uformować ciepłe szkło


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :)
Będzie mi miło, gdy odwiedzając tę stronę, zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Pozdrawiam,
Crystal