czwartek, 5 maja 2016

Dzierganie!

  Witajcie!

  Tak, tak wiem. Nie było mnie długo. Jednak obowiązki tak jakby trochę mnie przerosły, a szwedzki sprawił, że nie mam kiedy nawet myśleć po polsku (Musicie przyznać, że zdanie: 'uwaga, accident på arbetsplatsen', które wypowiedziałam we śnie, nie jest przejawem polskiego myślenia, gdzie miesza się nie tylko polski ale angielski i szwedzki).

  Nie przychodzę do Was jednak z kolejną recenzją, ale z czymś co umila oczy i (przynajmniej u mnie) wywołuje uśmiech. Dla ponownego rozruchu dodaję zdjęcia moich haftów. Z końcem maja nastaną dla mnie prawie dwu miesięczne wakacje, więc przewiduję więcej czasu na pisanie po polsku :)

  A oto one:

1) Pomimo że Święta już dawno były i nikt o nich nie pamięta, chcę zaprezentować Wam, co ukradło mi również dużo czasu:





2) A tutaj kilka zakładek. Jest jeszcze kilka w przygotowaniu, ale je zostawiam na 'zaś' :).




  Jako zakładkę wykorzystałam również haft matematyczny, który nie jest tak popularny jak ten krzyżykowy. Jednak mam już w planach kilka kartek z nim w roli głównej. Wkrótce komunia...


Co sądzicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :)
Będzie mi miło, gdy odwiedzając tę stronę, zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Pozdrawiam,
Crystal