piątek, 22 marca 2013

Dziewczyny się spóźniają


tytuł:                            Dziewczyny się spóźniają
autor:                           Jacqueline Wilson
posiadam skąd:            z biblioteki Gim. 21
posiadam od:               -
przeczytana:                
tytuł oryginału:              „Girls out late”
data wydania: pierw.:    1999
                     polsk.:    2003
wydawnictwo:               Media Rodzina
tłumaczenie:                Ewa Rajewska
liczba stron:                 191
ISBN:                          83-7278-066-8
kategoria:                    literatura młodzieżowa
moja ocena:                 8/10
seria:                           Dziewczyny t.3/4



Wydawnictwo: Media Rodzina









ZAWARTOŚĆ ZBIORU
„Dziewczyny się spóźniają”

OPIS
  Dziewiąta godzina to czas, kiedy powinnam być już w domu. Tata uważa, że choćby odrobinę późniejsza pora nie jest dla mnie odpowiednia. Ale właśnie wtedy wydarza się coś najbardziej zdumiewającego… Razem z moimi przyjaciółkami: atrakcyjną Magdą i zjawiskową Nadine spotykamy w restauracji chłopaka, który zwraca uwagę na mnie! NA MNIE! Niepozorną, pulchną Ellie! Ale czy Russell pozostanie zainteresowany dziewczyną, która musi być w domu o dziewiątej…?


FRAGMENTY

MOJA OPINIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :)
Będzie mi miło, gdy odwiedzając tę stronę, zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Pozdrawiam,
Crystal