wtorek, 27 maja 2014

Kraina Cienia - Jenny Carroll

tytuł:                           Kraina cienia
autor:                          Jenny Carroll (właśc. Meggin Cabot)
posiadam od:              -
przeczytana:               24 kwietnia 2009
tytuł oryginału:           „The Mediator. Shadowland”
data wydania: pierw.:
                      polsk.: 2004
wydawnictwo:           Amber
tłumaczenie:               Aleksandra Januszewska
liczba stron:               192
ISBN:                       83-2411-439-4
kategoria:                   literatura młodzieżowa / fantastyka
moja ocena:               10/10
seria:                          Pośredniczka t.1/6



OPIS
 Nie dość, że musiała przeprowadzić się z Nowego Jorku do Kalifornii, to jeszcze ma mieszkać pod jednym dachem z bandą przygłupów, swoich nowych przyrodnich braci. Ale już pierwszego dnia w nowym domu Susanah przekonuje się, że to nie wszystko: na jej łóżku siedzi najprawdziwszy duch! Co z tego, że... duch! Co z tego że przystojny? Nie żyje od stu lat! Wkrótce pojawiają się inni. Duchy przyjacielskie, jak Jesse. I duchy, które mają tu na ziemi coś do załatwienia.

FRAGMENTY
·     „Niebo nie zna takiej wściekłości, jak miłość zmieniona w nienawiść, ani piekło takiej furii, jak zraniona kobieta”
·         „Spojrzałeś mi w oczy,
By mnie zauroczyć.
Pogłaskałam twe włosy
      I… coś mnie ugryzło…”