niedziela, 15 czerwca 2014

Harry Potter i Zakon Feniksa - Joanne Kathleen Rowling


tytuł:                           Harry Potter i Zakon Feniksa
autor:                          Joanne Kathleen Rowling
posiadam od:                   
przeczytana:                28 marca 2014
tytuł oryginału:            "Harry Potter and the Order of Phoenix"
data wydania: pierw.:  2003
                      polsk.:  2004
wydawnictwo:            Media Rodzina
tłumaczenie:               Andrzej Polkowski
liczba stron:                959
ISBN:                        978-83-7278-097-8
kategoria:                   fantastyka
moja ocena:                9/10
seria:                          Harry Potter tom 5/7 



OPIS
  Uroczyście przysięgam, że... uzupełnię :)


MOJA OPINIA
  Najobszerniejsza ze wszystkich części cyklu "Harry Potter" czytana po raz kolejny (podejrzewam, że 3), wywołuje u mnie za każdym razem takie same emocje. Napięcie przed kolejnymi wydarzeniami, chęć powiedzenia bohaterom, żeby za żadne skarby nie szli do Departamentu Tajemnic, ostrzeżenia przed Brygadą Inkwizycyjną Umbridge oraz smutek gdy po raz trzeci czytam jak umiera Syriusz Black.

I wcale nie uważam, że czytanie książki po raz n-ty jest głupie, według mnie jest bardzo interesujące i mądre, a nawet wręcz dydaktyczne. Jeszcze kilka razy i będę znała dialogi na pamięć :P.

FRAGMENTY
  ... i tu też :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :)
Będzie mi miło, gdy odwiedzając tę stronę, zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Pozdrawiam,
Crystal