czwartek, 12 czerwca 2014

Drax Niszczyciel #4. Ciężka pokuta - Keith Giffen


tytuł:                           Drax The Destroyer #4
                           Drax Niszczyciel #4. Ciężka pokuta
autor:                          Keith Giffen
posiadam od:              -
przeczytana:               3 maja 2013
tytuł oryginału:           „Drax The Destroyer #4”
data wydania: pierw.: 29 grudnia 2009
                      polsk.: tłumaczenie autorskie
wydawnictwo:           Marvel
tłumaczenie:               tłumaczenie autorskie
liczba stron:               32
ISBN:                        -
kategoria:                   komiks
moja ocena:               8/10
seria:                          Drax The Destroyer #4/4

MOJA OPINIA
„Drax The Destroyer #4” Drax Niszczyciel #4. Ciężka pokuta
Cammi, z którą życie obeszło się bardzo okrutnie, bo ma tylko matkę alkoholiczkę, jest dziesięcioletnią dziewczynką. Drax 'odwiedził' jej głowę, by odzyskać wzrok i móc się zemścić. Nie pozwolić by zbrodniarze międzygalaktyczni używali ludzi jako siłę roboczą, jako niewolników, próbując opuścić Ziemię. Jaki los przewiduje dla siebie - nie powiedział. Wiadomo jednak, że w pełni zasłuży na swój przydomek: Niszczyciel. A co będzie z małą Cammi, gdy zemsty stanie się zadość? I gdzie do diabła są ci Avengers or Fantastic Four???

Czwarta część przygód Draxa Niszczyciela zaspokaja, a jednak nie do końca nasyca. Chcę się ją czytać jeszcze i jeszcze. Bynajmniej ja mam takie wrażenia. Czekam aż ukażą się dalsze losy wyżej wymienionych bohaterów. Koniec czwartej części wyjaśnia wiele rzeczy, ale jeszcze więcej obiecuje...

FRAGMENTY
·         „- Nadal uważam, że powinieneś zabrać ze sobą śrutówkę.
- Chcę ich zabić, a nie rozśmieszyć.
- Aha, wolisz zabijać w zwarciu, własnoręcznie?
- Nie masz jakiś rodziców?
- Nie zmieniaj tematu.
- Ile ty masz lat dziecko?
- Dziesięć… za miesiąc skończę jedenaście. Dlaczego pytasz?
- Będę zaskoczony, jeżeli zachowując się w ten sposób dożyjesz dwunastych urodzin.

·         „- Próbowałem wezwać pomoc. Kogoś takiego jak Avengers czy Fantastic Four.
- Mówisz poważnie?
- Wydaje mi się, że oni pomagają tylko tym bogatym.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :)
Będzie mi miło, gdy odwiedzając tę stronę, zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Pozdrawiam,
Crystal